Wake up in the morning

Heej :)
Nyss vaknat och tittat på nya avsnittet av Fångad.
Är det bara jag som irriterar mig på hon som
har "Sommarlov" i år? Hon är så jobbig
att lyssna och se på... ;s
´Nu ska jag klä på mig och
sen ska jag gå ut och gå
med min champion :D

Är det bara jag som tycker att
plattå-dojjor är farliga?
Typ vrickar fötterna om man
bara provar ett par på affärn...
(i a f jag för jag brukar inte 
använda klackar så ofta...) 
Och dessutom är ballerina skor
så mycket snyggare :D
  /


Pusspuss,
Din Emma ;*<3


Kommentarer
Postat av: Malin T

Hej Emma!



Så kul att du börjat blogga igen!

Ang. det där med skor, så är ju defenitivt ballerinaskor skönare än platådojjor. Antagligen mindre farliga också:)

Ha det härligt!

Kram

2010-08-02 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0