CAN'T WAIT ANYYMORE

Choobre ! :D

Joo, idag var jag först på stan och handlade de sista julklapparna. Nu tänker ni väl; "F*** no, det är söndag" men ack, stan var öppen, SURPRISE!
Aaa, men jag längtar med hela mitt hjärta tills på tisdag, vi får nämligen det efterlängtade holiday''et dåå! I like *tummen upp*
När jag kom hem från stan, tjaaoooo då så messa Maria och hon ba; "Snälla snälla snällaaa..." och jag (är superdupertrupeer snäll) svarade; "Okej, okej! Rör på beena! :D" Hehe... När hon kom sååå, ja vi gick ner till my own room och så lyssnade vi på grym musik, wohoo.
Sen fick vi baka efterlängtade pepparkakor. I like *jump jump jump*
Haha, kusinerna knådade och knådade... pepparkaksdegen i tre min, helt uuuunderbart =D
Jag tycker du är GRYM och TUFF Maria.
Puss och kraaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0