HELSiNKi

Hej!
Jag är på världens
sämsta humör,
FAN OCKSÅ!
~~~
Jag sitter här i soffan
nere i relaxen, som
vanligt dårå.
Alldeles nyss
så spydde
min bror
Joel.
Hatar han för
tillfället.
~~~
Han ska bara
förstöra allt!
Nu kommer vi aldrig
till Borga...
Inte innan nyår.
~~~
Det blir åskväder i
Solumshamn om ung.
två minuter.
Himmel vad jag
hatar mitt liv!
~~~
iDiOTER!
~~~
Kan fan inte sluta tänka
på det och fan...
jag vill bara ta ännu
fler sånna dära
sju runda peppar
grejer. >.<
~~~
Jag kan inte tänka
klart.
FAN FAN FAN!
Kan inte blogga,
får mig bara att tänka
på det ännu mer.
Hejdå bloggen. o.o
~
~~
~~~
~~~~
~~~~~
~~~~~~
~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~
~~~~~
~~~~
~~~
~~
~
_
MAGSJUKA IN THE HAUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0