i STiLL REMEMBER THiS

Moys moys!
Jag sitter här och
bara... chillar, helt enkelt.
Trött så in i Helsinkis västra delar.
Snart dags att gå å sova.
~~~
Jadu, idag så har jag haft
det så bra det kan bli,
förutom några få
undantag. =)
~~~
Jag vaknade, gick upp,
åt lite frukost, nam nam,
sen så duschade jag.
Sen vart'e Habbo Hotell
med äldsta brorsan
Joel. Tog sedan
en paus och lockade
mitt hår med
min nya julklapp:
BaByliss Easy curl!
Man hör ju på namnet,
lätt att locka ska jag säga
och jag blev förvånad...
Jag trodde att mitt hår inte
kunde bli lockigt
men nejdå,
lockigt?
In i självaste Stockholm!
Jag är så lycklig!
"JA! JAG SER
UNDERBAR UT!"
var det första jag
tänkte då jag såg hur fin
jag var, eller snarare,
hur fin mitt hår var.
Jag brukar inte skryta
(särskilt inte om mitt
utseende) men jag måste
säga att jag ser/såg
amazing ut!
~~~
Jag använde inte
hårspray och nu, kanske 13
timmar senare, har jag
fortfarande lockigt hår.
Kanske inte lika
mycket som förut,
men, det är lockigt!
~~~
Hmm... funderar...
ska jag kanske lägga
ner mer tid på mitt
utseende? Jag
kan ju till
och med vara vacker
(vet jag nu)
och då kan jag ju
lika gärna visa världen
det! Huhuuh!
Jag måste
bjuda på mig själv,
låta skönheten stråla.
Oh nej! D:
Nu överdriver jag!
~
~~
~~~
~~
~
'
Din bloggare / Emma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0