MISS SHOES ARE HOME

Cheena (;
Jaha, då kom jag hem från curlingen nu. Det var strömavbrott i en fjärdedel av stan, och såklart var Högslätten med i den delen. Vi satt och fika med ljus och inget mer. Sen körde vi curling i mörkret på slutet. Jag fick följa med Maria^^ hem efter, därför kom jag hem nu.
Min mobil har lite problems... jag hatar den, därför önskar jag mig en ny mobil i julklapp, bland annat... Juste jag la ju upp en önskelista här, nice nice nice. Men mobilen önskar jag ju mig av min mamma/pappa of course.
Fattar du ens hur skönt det känns med jullov? Så... fritt, yes yes yes!! I like it. Nu börjar den långa väntan! Julafton längtar man efter, och slalom (alltså Borga) hihi jag älskar backarna där, shiiit såå najs.
Peace, Emma ='.'=  <(^.^<)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0