SLEEPiNG BEAUTiE

Hejdäär :)))
Jag ligger här
i min säng.
Pyjamasen är på.
Jag smsar med kompisar
bland annat.
~~~
Idag kom jag hem,
från Sollefteå.
Där jag firat jul.
Det har varit kul
att träffa hela släkten.
Nästan hela släkten.
~~~
På måndag / tisdag,
drar jag och min familj upp
till Borga med min
farbror och hans fru och
barn - mina kusiner.
Där åker vi slalom,
och kanske skoter,
till och med.
Vi stannar i stugan
tills efter nyår,
men oroa er inte.
Jag har med mig
dator och
trådlös
internet / modem.
~~~
Mitt jullov kan bli
lyckat eftersom
vi åker till fjällena,
med våra kusiner.
KOMMER VI HA
SUPERDUPER KUL!
Slalombackarna är
underbara och jag
älskar de! Så himla
bra-a! Världensbästa!
Det finns också skogstigar
så jag klarar mig!
~~~
Det kan också bli
ett misslyckat jullov.
Helst inte...
Men eftersom jag
förra året fick en
lillebror, som nu är ett år,
så kommer vi kanske
att åka hem tidigare.
Det har jag ingen lust med..
Varje lov brukar vi stanna typ,
5 till 7 dagar, och på jullov
brukar vi stanna ung.
lite längre än en vecka i
varje fall!!!
Mamma har börjat prata
om att vi ska stanna
i max en vecka.
~~~
Jag blir så sur.
Ända sen Theo(yngsta
lillbrorsan) kom så
har allt förändrats.
Hatar det.
Det känns som
jag inte har
betydelse.
Vad jag än säger,
lyssnar hon inte.
Hursomhelst så
verkar det inte luta
mot ett lyckat
jullov.
Jag orkar inte
det här någ'e mer.
-
~
~~
~~~
~~
~
-
Peaace ^^
/ / E M M i Z (='.'=)

Kommentarer
Postat av: Frida

men du ska ju bo hos mig när du har kommit tillbaka så det gör inget att du kommer hem lite tidigare (x

2010-12-26 @ 03:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0