Ta plats i soffan!

Hej! Jag sitter i soffan och ser på Idol, synd att jag bor i en familj där de flesta gillar rock. Så alldeles nyss då Jay sjöng så blev jag såklart döv...  Jag hejar på Olle och Minnah, och bara därför kommer de att åka ut, såklart. För att alla tycker Jay Smith är bra. Varför? Jag hatar han. Dels föratt han tar droger och att han ser ut som ett snusk, jag har aldrig gillat honom. Skulle aldrig göra för fem öre heller.
Jag gillar/gillade Minnah Karlsson mest eftersom hon fick mig från början. Jag tyckte att hon var bra redan från starten. Men de senaste gångerna blev jag faktiskt besviken. Hon gav liksom inte allt och jag vet inte, men det var inte det jag tyckte var bra från början. Men jag tycker i varje fall om hennes stil, hon är tuff och fantastiskt fin frisyr!
Jag började först förra veckan tycka om Olle Hedberg, då sjöng han Beatiful Day och Fix You. Väldigt bra låtar tycker jag och Olle sjöng de som en kung!
Idag så sjöng de i den här ordningen; 1; Olle, Everybody's changing. 2; Minnah, The total eclipse of the heart. 3; Jay, Enter sandman. 4; Olle, Born to run. 5; Minnah, When love takes over. 6; Jay, In the ghetto.
De sjunger ju två låtar nu när resan börjar gå mot sitt slut.
Som ni kanske märkt så tänker jag ändra här, igen. Undrar hur länge den här stilen håller! :)
Ha det bra / Emma :'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0