MORE THAN I CAN BE

Cheeeenaree :D
Kom nyss hem med bussen, fett nice fett nice nice nice! :D Kändes som om jag skulle spy i morse då jag stod ute i the coldness i morse. Fett disgusting!!!! Usch! Men nog pratat om det.
Jag har lärt mig vad julmust är på Franska idag! :D Eller nja, de har liksom inte julmust i Frankrike (de missar förjävla mycket!) så de beskriver den istället. det finns en kort och en lång version, jag har just lärt mig den korta och den går så här: C'est une boisson de Noël = Det är en dryck till jul. Den långa säger typ: Det är en dryck med kolsyra som dricks till jul. Nog pratat om that.
Får jag tipsa om musik? Tack. Jag tipsar om lite olika, och om olika gamla, men de är väl bra :D
SING - My Chemical Romance
Battlefield - Jordin Sparks
No Air - Jordin Sparks & Chris Brown
Only Girl In The World - Rihanna
Tattoo - Jordin Sparks
Dreaming People - Jay Smith (jag föredrar Minnah på youtube :P)
Tack hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0