El Stockholme

Hej! Just nu sitter jag och väntar på hotellrummet.
Jag åkte ju till Stockholm igår. :] Alldeles strax,
18.00 tar jag, Ida och mamma en taxi till filmstaden.
Vi ska se på The social network! Hoppas den är bra :]
Igår åkte vi tåg från Sundsvall och kom fram till
Stockholm runt halv tolv. Då irrade vi runt på stan och
letade efter hotellet! Till slut hittade vi det, och vi lämnade
väskorna på rummet och rusade ut för att shoppa järnet!
jag köpte en everest-dunjacka. På kvällen gick vi in på
vårt allra käraste Ica och köpte stjärnor, marabou vintervit,
chips, julskum och fanta exotic till favoriten; Idol. :]
Idag var vi också på stan och vi hittade jättegoda/flashiga
butiker! Första affären blev WeekDay och det var dom
som hjälpte oss hitta till hotellet! Pinsamt att gå in
tyckte jag. :P Sen gick vi förbi världens godaste affär!
Det var godis överallt! Och väggarna var det
till och med karameller i! Asså svårt att förklara
men jag ska försöka lägga upp bilder på söndag/måndag.
Dagens Outfit Nu, Nyss:
Nu:
  • Grå jeggings
  • Leopard klänning
  • Svart skärp med rosett
  • Vita golfsockar (småkorta du vet)
  • Klockan (>^.^)>
  • Håret är uppsatt i en hästsvans
  • Idag är ögonen sminkade med en Mascara som är ett måste för Selena Gomez.
Nyss:
  • T-shirt
  • Linne
  • Blåa Jeggings
  • Svarta strumpor
  • Utsläppt hår
  • Free face
Dagens Nyhet: Elin åkte ut från idol.
Dagens fråga: Var det en bra dag för dig? ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Här har jag gått och missat att du tagit upp bloggandet...-KUL! Låter som att er resa varit härlig, jag önskar jag varit i den där godisbutiken..får nog ta å leta upp den när jag är i Stockholm nästa gång, å bild vill jag se :-) Dagens svar: Dagen har varit härlig. Vi har bl.a varit på bowlingen och ätit god mat med din mormor och morfar å Malin m. familj.

ps. kan du inte lägga ut önskelistan här på bloggen? alt.maila mig! KRAM

2010-11-14 @ 22:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0