Nej men hej =)

Tjosan! Jag tränar på dansen och fixar rapporten.
Idag har jag inte jobbat på rapporten på skolan.
Sch! Säg inte till mamma...! Tyckte att Ida
behövde skriva mer än jag gjorde, och nu har
jag jobbat lite, så jag är snart klar, äntligen :]
Dagens Outfit:
  • Ljusblå jeans
  • Svarta sockor
  • Vit T-shirt
  • Modo munktröja
  • Grå jacka
  • Bruna kängor
  • Vit mössa
  • Svart vita vantar
Dagens Nyhet: Idag var det en uuuunderbar dag!
Det snöade! Jag älskar snön, förutom att man fryser
om näsan, är det ganska mysigt, och man kan få nåra
mysiga bilder också. Nu känns det som om julen börjar
närma sig! Wihooooo! :] Anyway, I know you do :]
Dagens fråga: "Är kamera bättre än mobilkamera?" =)

Kommentarer
Postat av: Frida

beror juh på vad för kamera o vad för mobil du har (x

2010-11-11 @ 00:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0