Nej men tjenare bloggen :)

Tja ! idag for vi in till stan och åt på big boy. det var . . . gott.
Annars så for vi på jysk och hem till Margit.
Längtar som f** tills imorgon för då ska jag till himlabadet
med världens bästa Frida!!! =D Tror inte hon har blogg, annars
hade jag skrivit en länk men aja, hon har inte det så det går inte då.
Ni vet min hund, hon har ätit något så hon luktar skit, bokstavligt!!!
Usch! Men ändå så har jag världens panik för jag hittar inte mina
badkläder!! Bra att inte hitta dom nu när jag ska på himlabadet! =D
Fast nä, det var inte bra. Shit också! Aldrig ska det gå som jag vill att det ska gå!
Irriterad på att allt bara försvinner, kan bero på att jag bara pular ner allt
i låder och under sängen eller att det ligger ton med saker på golvet just nu!!
Problemet är att jag inte orkar städa, jag hatar det! Det är som att leta efter
godis i en tom korg, helt onödigt!!!!! Men ändå, då man gjort det
känner man sig som ett pro, men vad gör det, fortfarande himmelskt
irriterande och inte kul. Förresten är det as skönt med lov, man slipper skolan
och det är ett plus, ett minus är att det går för fort, tiden rusar iväg
men jag försöker ligga före tiden men i slutändan är det inget att
kämpa för, egentligen. Men nu kämpar jag för att natten
kommer, så det blir närmare till morgondagen. =)
Jag har  inte varit aktiv, nej jag vet, men det ska
jag den här gången verkligen ändra på. Jag kan ju inte glömma min blogg <3 :)

Pusspuss,
Din Emma ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0