Rapporterar

Hej! Jag sitter på skolan och rapporterar till er
och jobbar på här, med rapportskrivningen. :]
Nu sitter jag i bibba med Becca och Tidde. <3
Vi forskar om techichus, Bengt Lindström
och Härnösands CK. Hoppas ni har en
bra dag, lika bra som jag har!! :]
Dagens Outfit:
  • Blåa jeans
  • Svarta sockor
  • Grön T-shirt
  • Svart trekvartsärmad kofta med stora knappar
  • Klockan :]
  • Lila uggs
  • Svarta och vita vantar
  • Vit mössa med bamsestor tofs :]
Dagens Nyhet är att jag har tagit andra Gardasil sprutan imorse...
Inte kul ska jag säga dig :[ Jag hatar sprutor över huvudtaget!
Dagens fråga: "Gillar du att ta sprutor? Eller är du som jag,
livrädd eller så för dom?"

XOXO Emmis :]

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, jag gillar inte att ta sprutor, men är inte rädd heller, de är inge farligt (x

2010-11-09 @ 22:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0