Sollefteå och ny bloggstil!

Hej!
Nu är jag i Sollefteå hos min mormor och morfar.
Just nu har jag tråkigt, för jag tror att alla sitter uppe
och tittar på teve. Inte jag däremot men resten av släkten.
Jag tänker uppdatera min stil, göra om lite kan
man väl säga. Jag kommer ha "Dagens fråga"
och "Dagens outfit" och "Dagens nyhet".
Hoppas du kommer gilla min nya bloggstil. :)
Min Dagens outfit ser ut så här:
  • Min rosa klocka, ett måste =D
  • Tre nit-armband i färgerna guld och svart
  • En ny grå-vit kofta från H&M
  • En svart t-shirt med ryska dockor på, du vet dom man öppnar och så är det en till mindre docka i osv. osv. osv.?
  • Grå jeggings(jeans-leggings) med ljusbruna sömmar
  • Sebra-sockor :)
  • Lila uggs (då jag är ute)
  • Det är fritt fram för ansiktet
Jaa, det var väl det, ska pröva lägga upp bild sen på min outfit.
Dagens nyhet från Idol, Geir åkte ut, fick jag veta på sms av min kusin, tacktack.
Jag tycker att hans resa skulle tagit slut för länge sen, så nu blev det
rätt. Synd att han fick hänga löst med Andreas Weise! Han är ju så bra!
Dagens fråga är "Vem hejar du på i Idol?" Kommentera svaren så svarar
jag så fort jag kan och kollar in din blogg, om du nu skriver in din adress dit! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

jag hejar inte på nån 8D

för jag kollar inte (x

2010-11-08 @ 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0