birstacitybrudarnaaa

Hej! Idag var jag på birsta med världens bästa vänner! Hilda<3 och Olivia<3 Det var jätte kul och vi åkte buss dit, skulle inte varit så roligt om det hade suttit några andra "tråkiga" personer där istället för de! Jag har skrattat, och jag har haft kul. Jag kommer bli gammal!!! vi var på birsta, ikea, media markt och arken. det har varit jätte kul som sagt. Först gick vi övre plan runt, sen gick vi ner och gick lite, sen åt vi lunch på gyllene måsen, jag tog fiskburgare som är goodie goodie, den heter typ filet-o-fish och är suuuperdupergoa! jag köpte fyra ringar, en uggla, en fjäril, en typ, explosion och en blomma nästan fast en exotisk sådan, typ. jag köpte två nagellack, ett turkost och ett neon oranget och ett läppglans som liknar en bakelse! den är jättesöt, jag har flera stycken, men de är jätte jätte jätte fina verkligen! jag köpte även kläder på rean på åhlens. det var ett par treggings, en kofta och två linnen men linnena var för stora så jag måste byta... ja, jag skulle ju egentligen köpa converse men skorna såg ju damp ut, jag hade typ sne fötter! det såg inte bra ut i de skorna, jag fattar inte... hur kan jag helt plötsligt ha sne fötter? utan att förut tänkt på det? har jag verkligen det då? äh, jag skyller på han som sydde/gjorde/ritade skorna fel... typ! på vårt matbord stod idag påskmiddagen dukad. vi fick varsitt påskägg med godis och det var jätte jätte god middag! nu sitter jag här och chattar och messar med kompisar medan jag lyssnar på musik. Hare gött!
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0