kanelochsocker

hej jag har skit tråkigt har typ inget att göra... jag väntar på att klockan ska bli nio för då börjar grey's anothomy trorjag. det äger. ni vet han den unga super söta och heta nya doktorn som är ganska lik karev bara ganska mycket yngre? han är med i rihannas musikvideo till hennes låt russian roulette. det är en jättecool musikvideo men ändå hemsk... men det är iaf aslik han i greys och jag är typ hans beundrare nästan. känner mig stolt för jag får vara uppe hur länge jag vill idag eftersom jag har lov nu, fett skönt! heheh fick pengar av min farmor idag, lovpengar som vi alltid får men nu ska jag ju bort så då fick jag lite mer än vannligt!!! idag på syslöjden var det ganska kul typ mina svarta tights vart stekheta av solen och pontus tog mina brillor och sen tog wikner de och sen paulson och ja men typ alla hade de, till o med tilde hade de<3 hehe det var kul för hahaha pontus såg ut som brolle, hohuhihu. tidsfördriv. imorgon ska jag till birsta med olivia<3 och hilda<3 det kommer bli fett najs! hoppas jag hittar skor och typ, kläder! har typ inget särskilt jag ska köpa, men man hittar alltid något men inte så ofta man köper allt man ser ;) aja, jag ska typ prata med mamma om imorgon nu, hejdå!
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0