mean it or believe it

idag är det sista april, om du inte missat det. Ska nog ta mod -och ork- till mig och gå bort till anderssons brygga och göra min egen lilla brasa som vanligt men frida är inte där så jag kommer dö. ha, vad ska jag skriva dåå? jo jag tycker att daniel adams-ray ääger, särskilt lilla lady, bubbelgum är också bra fast det är dock inte daniel. o vem e du är också enormt bra! något annat... jo juste, don't hold your breath. texterna påå de svenska låtarna är lite udda, men mobba mig inte. de är ju svinbraaaa! acca min sämsta smak :PpPpPpppPpPpPppPPp ee jag hatar blogg.se funderar på att byta igen... men det vore gå att länka till nästa nya på nästa bästa bra nyaa stället. men jag är inte säker. kan ju pröva. men jag säger till dååå :D vi ska få gäster senare därför gör jag ett lite tidigare inlägg idag. de som kommer är anna och jocke hållde jag på att säga/skriva, men det är ju bara jocke och barna. de heter anton och kalle. vene kanske ska dra med mig anton och sticka dit bort, vi fååår väl seee. men men jag ska lyssna mer på daniel och de där grymt goa/söta/chill pojkarna<3 och du jag är stavarN
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0