mitt liv i text nr. 856265782682526

hej! nu har jag glömt att blogga igår, så, jag gör väl det nuu då. jo så här vare. först var jag på sjögården och målade tre stolar, ganska kul faktiskt. sen åkte jag hem och sen efter ett tag så kom mormor och morfar med oliver och elliot. jag hoppade då studsmatta med oliver och sen kastade joel, vincent och elliot kottar på oss, lite mindre kul. sen gick vi in och såg på scooby doo. okej, tillbaka till denna dag. idag har jag inte gjort så mycket. imorse skulle jag söka efter påskäggen ju, men jag glömde ju det... xd så jag gjorde det mitt på dan istället och då hittade jag det också. nu har jag ätit påskmiddag med olle, anders, carina, farmor, hela familjen och theo, det var gott. jag spelade även monopol med joel, fast det var inte så där JÄTTE kul... ehehehehe. jag har inget att göra så jag ska checka in på facebook och sånt kanske. klockan är bara åtta, men det känns som den är typ, tio på kvällen, så jag blir sur. åh just det kanske ska ta och berätta för er också att jag inte bara ska sitta och blogga hela påsklovet, nej nej, jag ska ju bort. det börjar imorron. jag åker tåg (tror jag) med resten av familjen till sthlm och sedan vidare. okej så här ska vi göra. vi åker buss till sundsvall och där ifrån tar vi tåg till sthlm imorrn. och så ska vi sova på hotell i sthlm tills vi drar till arlanda och flyger till paris. det känns inte riktigt så bra, för jag känner att jag inte riktigt vet vilka dagar jag åker, eller kommer hem... det brukar man väl ändå göra? eller nej, men ändå xd har aldrig varit där och jag vet inte hur vi ska klara oss där. jag har ju franska och jag kommer kunna prata någon franska alls, typ hej och hejdå, och mamma har glömt all sin. och jag har dessutom hört att de är sämst på engelska där. det lät inte bra, det är inte bra. jag har fan inget att göra förutom att spela dator. maria och fredrik är i umeå så de kom inte med anders och carina så jag har inget att göra, om maria hade varit med hade jag haft askul nu men nu är det inte så utan jag spelar lite dator och det är inte världens roligaste sak.... men nu ska jag dra och spela lite mer xd heeejdoooh
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0