skalman på prommis

Jag har nyss ätit mat som var
älgfilé, såg skit ut men smakade
bättre. Jag har idag varit på stan
och såg ett bar grymt snygga converse,
dom var lila, och ja... Jag funderar på att
köpa dom någon dag, hade ingen lust
att ringa å fråga mamma om det så
jag sket i det. Jag sket också i att köpa
en ny cykelsadel, även fast jag behöver
en så jag kan cykla till stockholm om jag
har lust men det är ju inte ofta den
tanken dyker upp i mitt huvud. En
annan sak jag funderar över är om man
kanske ska ha kanin över sommarn? För
jag var på arken idag å såg världens
gulligaste kaniner!! De var vita, svarta och typ
orange, super gulliga, snacka om att
jag vart kär i de alltså! Jag vill köpa de nu
på momangen<3
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0