statistik

heheh idag klockan nio
var jag på teatern och
såg nån teater om
rullstols/syndroms
barn och sånt. fett kul
lite grann men jag
hängde inte med
riktigt men det var
väl kul... sen cyklade
jag upp hela rosen,
stolt fan! efter skolan
stack jag på stan med
hilda<3 och olivia<3
sen kom henke och
då förföljde de typ mig
och hilda<3 så vi typ
försökte rymma från de,
eller vi lyckades inte
riktigt med det men
ändå... jag köpte en
varmkorv innan jag
stack och hämta min
cykel och ringde upp
frida för hon hade ringt...
ja, jag fick cykla med en
telefon i ena handen då jag
pratade med hon, lyckat då
man ska över ett
övergångställ också x)
haha sen skithärligt att
vara andfådd i telefon
också xd men det gick
bra ändå men ändå.
frida lanar med mig (yy'
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0