Nyss komme hem

Choo!
Idag hade jag inläsningsdag och då
passade vi på att dra en sväng ner på
Birsta city. Skojs, tumme upp. jag köpte inte
så himla mycket, men jag köpte i varje
fall sockar och underkläder, that's it.
Ja-a min dag låter väl säkert "tråkig" men
det var den  inte, dock så var jag inte
riktigt på shopping humör, tyvärr...
men jag såg i varje fall en massa snygga saker
som jag nästan betalade för. men sen hittar
man alltid fel på saker. :p men dagen har
varit toppen bra och det blir väl snart
dags för middag, vet inte vad det ska bli,
men det spelar ingen roll nästan, bara
jag överlever.
A, det var väl allt.
Hare bra ^^'
/ E

Kommentarer
Postat av: Frida

DU TRÄFFADE MIG!!!!!ETTETTETT :D:D:D

2011-02-11 @ 19:21:47
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0