OKEy

Hej!
Idag var det skola, o inte så hemskt kul . . . :/
Men helgen har varit kul, som vanligt :) I fredags
så gick jag på kåken med Rebecka och Sigrid sen
i lördags var jag jue barnvakt åt min lillebrorsa Theo
och samma sak på söndag morgon, han väckte mig
klockan sex by the way. MYYYS! Haha. Middagen
va framför teven / avatar och det vart calzone och pizza
plus pizzasallad ok! En riktig söndagsmiddag ! =)
Idag har jag haft ont i huvet och det är ju inte
alltid lika härligt som att inte ha ont i huvet dårå men ändå,
jag överlevde för här sitter jag nu och min kusin Elliot
kom nyss. haha jag ska snart äta köttfärssås de ropar
på mig. Sen blir det höga för att kolla på MoDo och AIK
mot varandra. Haha ja, de spelar ju inte i samma serier så
AIK börjar med 6-0 :o
Måste ju åka och kolla på morbror ;)
xoxo / E

Kommentarer
Postat av: Frida

nanananananana, theo är söt 8]

2011-02-08 @ 16:05:49
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0