COME TALK RiGHT TO ME, iN MY DREAMS

Cha!
Ja, idag har det inte varit något särskilt som hänt här i skogen.
Imorse startades dagen av att spela lite dator sen kom Malin
och då var vi först hos mig sen gick vi till hon för att spela Sims 2.
Sen gick jag hem, jo, klockan var väl runt fyra då så pappa skulle
handla godis, lämna Ida i stan och handla lite, så jag var barnvakt
åt lille gullegris Theo ! <3 Sen nu ikväll så har jag sett lite av
Batman begins och druckit päron soda med godis, howdY!
Egentligen skulle jag åkt slalom men det blev inget för jag kom
aldrig iväg mot backen u kno-ow. Dessutom hade jag ingen att
åka med, så drick sockerdricka helst utan chokladkola.
Jah, nu äre bäst ja´ bege mig, BRB.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, solumskog ftw 8)

o btw.. howdy betyder hej (x

o jag SKA vara med dig snarrrrrrrtttttdkrmjgnckm,nfnb

2011-01-23 @ 21:55:42
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0