G00D NiGHT, SLEEP TiGHT <3

Hej!
Igår såg
jag Let's dance,
hoppas jag
det var mer
än jag som gjorde.
Årets kändisar
är ganska
bra. Inte
på att dansa kanske,
men jag tyccker att
man känner igen
bättre och
bättre för varje
år. Typ.
~~
Jag älskar
Alexander Rybak!
Åh gud,
då jag fick
reda på att
han skulle vara
med fick jag boka
tid med soffan och
bara limma mig
fast! Åh!
Han är så söt,
och jag älskar
norsk!
Jeg elskar norsk!
Kanske inte riktigt rätt
men någon gång
sisådär i mellan
måste man
ha lite
fel
också!!
Han var hur'
snygg som helst igår,
oh god!
Jag får hjärtklappning!
Älskar hans utseende,
hans låtar,
hans röst,
hans musik,
hans utstrålning,
hans norska,
åååååh!
~~
Jag vill ha musiktips!
Jag lyssnar om
och om igen
på två olika
spellistor på spotify,
och den ena är min,
och den andra är fridas.
åååh... jag fyller själv min
med typ... Taylor Swift,
Leighton Meester,
Justin Bieber,
Alexander Rybak och
Bruno Mars, oj oj oj,
jag är smart!
Jag måste typ
blanda mer, fast,
klart jag
försöker, det går
bara inte att hitta
ny musik!
Utan tips,
så kommentera! =)
¨
~~
~~~
~~~~
~~~~~
~~~~
~~~
~~
~
/ EmMzHiE <3
~
~~
~
Kolla in världens sötaste hund!:

Finns fakta och rasnamn
andra raser, och massa bilder
och skoj på doggish.bloggplatsen.se ! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, lyssna igenom HELA min lista så fåru höra braig musik 8D



btw, MOPS

2011-01-09 @ 00:19:50
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0