Grrrr-affiti =))

Hej alla underbara!
Jag har haft det askul idag! Med världens bästa
människor! Vi gick en sväng på stan och jag har
shoppat ganska mycket, ovanligt för att va jag
och dessutom vääärldens sötaste grejer! (;<3
Gick på bokia först köpte mappar till skolan för
det är så rörigt i mitt skåp... ;p Sen så gick vi till H&M
där det hände... Jag såg väärldens snyggaste kläder
och om det inte varit för att jag sparar upp till en
vatten kamera, en samsung wp 10, och till en mobil
xPeria x10 mini, så hade H&M typ varit mitt nue (((((;
Sen gick vi på expert för jag skulle kolla om det fanns kamera
eller mobil där. Så jag hittade bara mobilen men
jag orkade inte fråga de i kassan om de hade en samsung
wp 10 d;<3 Sen gick vi vidare mot torg kafeet och fika.
Jag tog världens goaste dricka, det är väl självklart att
alla redan nu har räknat ut att det är trocadero, och sen
till det så köpte jag ett vaniljhjärta <3 MMM Mums (;
Sen gick vi till Åhlens och kollade lite, för det  var halva rea
priset så jag var tvungen att gå in!! Sen såg jag vääärldens
coolaste tights med ormskinn!! Dessutom var priset endast
hundra spänn och halva rea-priset på det också! OH MY GOD!
Vilket fyynd asså! Sen gick vi och på vägen till Arken träffade vi
min och Hildas mentor Eva. Skojsigt, sen ringde Ida och sa att vi
skulle bli hämtade så att... ja, jag gick in en snabbis på Arken
men jag hittade inget hundgodis som min älskade<3 gillar så
jag sket i det också. Oj jag glömde säga att jag köpte graffiti nagellack
också, det är ju därför jag har den där rubriken du vet (;<3
Jaja, ha en fortsatt trevlig dag och sen hoppas jag att din helg blir woooonderful, puss puss
/ E ;;;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0