i AM BREATHING YOUR BLOOD

Hej!
Dagen har vart uuuunderbar, verkligen! Jag vakne upp
sen gick jag upp och såg på teve med min broder Theo,
sen åt vi mannagrynsgröt, mmm, mums! Duschen nästa!
Sen så satt jag vid datorn som alltid varje morgon, alltid, punkt.
Sen gick jag till farmor med Ida eftersom Maria var där
sen då gick vi hem och sen var jag barnvakt åt Theo och
sen gick jag till Mallan och spelade Sims 2 å sen gick jag såklart
hem igen och åt mat från gyllene måsen! Jag åt kyckling bitar,
NAJZ vaa? (: <3 Nu för ett tag sen så såg man på solsidan, och time
out och nu så sitter jag lite vid bloggen och ser lite på I, robot.
Inte så bra, men intressant och udda. Jaja, ska väl sova snart
också eftersom det är måndag och skola imorgon, hoppas du
sover gott, för det vill jag också göra! (:<3
Yipsie dipsie, cya ! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0