i'M HOME FROM HiMliSBADiS

Hejsan!
Idag vart
det himlabadet
med
Frida "Sprunger" Nordqvist,
värlsbäst person
hon e asså!
Kolla in hennes blogg;
www.livetenligtfrida.bloggplatsen.se
:D
Världens bästa dag,
tack Frida! <3
Friends For Life,
du är bäst,
älskar dig Frida! (((((;
~~
Även, första åket i
kanan, ingen kö,
sen nästa åk; kö.
Tråkigt jöh.
Ska vara utan
kö, 24/7! );<3
~~
Haha älskar
den gången vi
åkte på enmansringen,
haha vore blivit filmade,
haha skulle skrattat
ihjäl mig! <3
Hahaha! Så himla
sjukt! :D<3
~~
Inget mer att skriva
just nu, bara att
ni får gärna kommentera
hundraser på
www.doggish.bloggplatsen.se
Jag skulle bli glad.  =)
~
~~
~~~
~~~~
~~~
~~
~
/ EMMZHIE ^^

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, asså, jag måste fan skaffa en vattentät digitalkamera tills nästa gång (x

skulla ha garvat ihjäl mig om dom hade haft kameror i den där kanan (x

O jag: 'goddagens!' sprunger? va? jag SPRUNGER!'

legenddag 8D

2011-01-08 @ 18:42:59
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Kul m två bloggar Emmis! :))

2011-01-09 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0