THE QUEEN iS BACK! ...AGAiN

Hej!
Jag vet att
jag sa att
jag inte skulle
blogga någe mer,
men skit i det.
Vi har ändå varit
i Borga och
det vart av ändå.
~~~
Idag så har jag
haft askul med
Joel, fan vad roligt
man kan ha!
Fast mamma
vart inte lika glad
över att vi
skrattade åt
typ, ingenting!!
~~~
Jag vill att någon
ska vilja va med
just precis, mig.
Men varför i
halva Luxemburg
skulle någon vilja
det?
Den enda som
vill va med mig
är Frida<3 men
hon bor för
katten
för långt bort! xD
~~~
Kanske ska följa
till Himlisbadis
på fredis
men jag
måste fråga
mammis
och hon sover
*suckis*
~~~
Snajsigt
att
min
blogg
inte
har
en
header!
~
~~
~~~
~~~~
~~~
~~
~
Nighty Night, sleep tight :)
//// Emzhiiiie/Etiiis/Emma/Priiinsessan/Emmiiis =^-.-^=

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, jag bor inte långt bort, de är du som bor långt bort >.<

2011-01-06 @ 16:10:24
Postat av: Frida

haha, jag bor inte långt bort, de är du som bor långt bort >.<

2011-01-06 @ 16:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0