WHAT THE DUCK ARE YOU THiNK YOU'RE DOiNG!?

Hej! (:
Idag hade vi lite småkorta lektioner på morgonen,
sen på eftermiddagen hade vi so, som är skittråk
och no som är lite roligaaare. Vi hade vikarie så
vi sluta tre! Tjugo min tidigare! asuum!
kom nyss hem med bussen, shit shit shit vilket
underbart och vackert namn ahmed är! Hihi!
Jag menar fint, men annorlunda, fast det är tyyyp
tre tusen som heter det i sverige så, inte udda direkt...
Jaja, sluta babbla på om något tråkigt namn som kommer från
typ ja, var kommer det ifrån? AAWH! Jag vet inte. o.O
Haha fint fint fint! Nej men jag vill ha ett barn
som heter Ahmed och om han får en syster
ska hon heta ahmeda, punkt slut! JORDGUBBS STRUT!
Haha jag är trött, vill inte sova men ändååå!
Trött också har jag inget att göra...
Gillar att jag inte skaffar fram något att göra istället för
att klaga på allt och ingenting!?!?!?!?!
Haha nej men nu ska jag sluta klaga,
Puss puss / EMMIIIIS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0