för länge sen

hej folk!
idag har jag inte gjort
nå mycket, jo jag har
suttit vid datorn, ritat
och kokat nudlar + åt
upp de också. hittar inte
på något att göra så någon
får gärna komma med
förslag eller nåt.. aja ska
byta låt nu men brb..
så nu har jag bytt. det
är ju sundsvalls gatufejst
nu o nån som vill gå med
meii? typ på torsdag för
är det petra marklund eller
typ september som de flesta
säger. ska iaf gå, ensam
eller med nån kompis ksk?
fast dan är ju inte slut än så
kanske lite konstigt att ja
bloggar nu eftersom ja
alltid brukar blogga på kvällarna,
men jag kände att det inte
va nån mening eftersom då
kommer jag att hoppa över
en del då ja inte gör nånting
alls och det kommer inte bli
till någon stor skillnad från
de här inlägget helt enkelt.
aja. vene vad ja ska skriva
mer hm... joo, jag vill ha..
pengaaaaaaaaaaaaaarr (L)
men ja orkar inte jobba för
å få det så jag skiter i't.
haha, oh ja! jag är lat. för
jag skulle kunna måla, vvänta,
och om jag gjorde det så
skulle jag få pengar men
vem orkar måla då man gjort de
i typ en hel vecka 24/7, fett
drygt och jag vägrar måla mer
så screw the målning.
~~
men ändå.
då man inte blir älskad tillbaka
av den man älskar, det är ett
liiiiiiiiitet undantag vid vissa man
inte känner men annars, japp.
kärlek suger
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0