just chillingg ;;;

oops, inte bloggat
på typ fem hundra
år men aja. jag har
gjort ganska mycke
och så men orka
skriva allt! så jag
säger typ jag är 
back on track och
ska försöka få 
uuppdateringen
att bli lite bättre:)
imorrn åker jag 
tåg till stockholm 
med släkten, det
kommer bli kul 
och därför så 
håller jag på
att packa idag. 
aja, tillbaka till
min stockholmia
resa! först då
drar man med tåg
från sundsvall ner
till sthlm och då
vi är framme
drar vi till
hotellet och
sen eftersom
vi bor på 
djurgårn så 
ska vi gå på 
grönan direkt 
då vi checkat
in oss så det
kommer bli
so fun! vi
kommer vara 
där hela kvällen
förutom middan.
älskaaaa ! (LL)
aja , ses snart
igen! 
Seger
ndabf 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0