seven am waking up

tjo allt och ingenting!
idag har jag mest vare hemma
o chillat, men det har hänt saker
iochförsig! först kom momma o
moffa för å hämta lissie och de åt
lunch här och så... det var kul för
det är alltid kul att träffas eftersom det
brukar ta en tid innan vi träffas igen!!
efter middan så cyklade pappa, ida,
joel och jag bort till farmor som har
besök av australiensarna! hihi! det
var jätte, jätte längesen vi träffades så
det var verkligen kul att äntligen ses
igen. robyn förvånade mig något;
- har du kille emma?
- nej.
- är killarna blinda i sverige?!
jag ba: shiit! vill åka till australien fast
det vore ju lite själviskt... vilket jag
kan vara ibland också men inte just nu
i varje fall. jaha, imorrn springere vilda
kids i skogen i solums området så nu
får man inte bara akta sig för berget
events utan vilda kids också! busigt
värre! aja, ska sova snart så jag säger
godnatt och sov gott.
peace
ndabf

Kommentarer
Postat av: Frida

jag ville vara med juu, men de va ingen som sa nått om det alls, så jag fick reda på det igårkväll vid nio typ >.<

2011-07-02 @ 15:23:17
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0