couldn't find you, oh no

Hej igen det goa gla-a folket!
Idag har jag haft vääärldens bästa dag!
Jag hade först skola men det var typ ingenting
för först hade vi franska och då spelade
vi kort och sen på engelskan såg vi på film och
på no:n jobbade vi lite och körde också
stad land och hav. Efter lunch så fick jag
och Olivia (W) skjuts av Hilda den starka på hennes
cykel upp till höga. det var kul. jag och Olivia skrek
TUUT hela vägen då vi åkte dit upp + att jag
skrek BRED LAST! och sträckte ut mitt mega
paraply! Det var sketa kul! På höga såg vi
geresta vs landgren och geresta vann med 4-2.
det var bara vi (geresta) som hade hejaklack och
vår klack äger ;) Hahah efter då slutade vi och
jag fick skjuts av Hilda ner till stan och där köpte
jag ett skitsnygg hurtta halsband till Lissie och
en berlock till Thomas Sabo-armbandet. Sen kom
mamma och hämtade mig, sen så åkte vi till dalboms i
näs och köpte blommor och sen då vi kom hem så var
åt jag en pan pizza och bytte om till träningskläder innan
pappa kom och skjutsade mig och Lissie till klubben
där jag tränade med Hilda och Olivia (J). Det var så grymt kul!<3
Måste ju träna nu när man ska börja tävla nästa år (förmodligen).
Nu sitter jag i soffan och chattar med folk, jag är
jätte trött! Åh tack för en bra dag!
XoXo
ndabf

Kommentarer
Postat av: Frida

hörru, köp en thomas sabo-berlock till mig o va, behöver nåra fler jag (x

2011-06-03 @ 21:12:25
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0