cross the sky

Hellu !
Glad midsommar i
efterskott :) Jag hann
inte blogga i går för
vi åkte och firade med
bekanta och då skulle
vi åka med båten så vi
fick fara ganska tidigt .
Det var kul i varje fall .
Först var det middag,
förrätt och varmrätt åt vi
och efter det hade vi
någon slags femkamp som
det bara blev fyra delar av :P
Sen efter det så hjälpte jag Mia
med tårtan som var efterrätt
och efter efterrätten så gick
jag med Lissie till Olivia och
sen körde jag Olivia Lisa och
Rebecka agility och tränade
med hundarna :) Det var kul
såklart ! :) Och sen sprutade
Rebecka vatten på mig, haha .
Det var inte meningen så det
var kul :P:) Idag åkte vi båt
hem igen och nu har vi nyss
ätit sen lunch och nuu blir vi
snart ensam hemma så,
det blir grymt skönt nurå.
Aja, jag har inte mycket mer
att säga :/ Det var grymt god
mat igår och det var trevliigt
och roligt och allt ! Hihi :)
Imorrn ska jag på cirkus och
det kommer bli hur kul som
helst, det känner jag på mig :)
Pusshej!
XOXO
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0