fly like a G6

Hej alla!
Idag var det skolavslutning
så nu har jag sommarlov!
Det dåliga med det hela
är att rektorn ska prata
och hon är så seg att prata,
tror hon segade på lite
extra bara för att vi skulle
stanna längre...
Men efter att vi "sprang"
ut ifrån klumpen av småbarn
och skit så tog vi några klassfoton.
Efter det så gick jag upp
till pappa, mamma, bror och
yngre bror på gervidskulle där
vi fikade.
Jag fick träffa Pepsi idag! Han
är gryymt gullig!
Säg grattis till min Lissie<3
som fyller år och till  min
Guss<3 som också fyller år.
Grattis till dom!
Happ. Tretti grader i skuggan,
nam nam, skit mys!
Jaa, men nu ska jag
gå och bada,
HARE GÖTT C YA ALL
ndabf

Kommentarer
Postat av: Maria / Kusin!<3

Tja! Grattis till Guss och Lizzie!<3 Vår Rektor pratade med vår biträdande rektor på scen! det var som om dom bara pratade på scenen och att vi inte satt där! Jaja...



Glad sommar-lov!<3 / Kusin Maria med hunden Sally

2011-06-10 @ 16:51:40
Postat av: Frida

vem är pepsiii? xd

o vi ska bada när jag åker till solum igen 8]

2011-06-10 @ 16:58:47
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se
Postat av: Maria / Kusin!<3

Hej! visst hade vi kul:)

2011-06-14 @ 14:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0