minnet av mig

Hejsan!
Idag har det
vart en varm,
bra, och underbar
dag! Först så
sommarjobbade jag,
alltså målade trappan
å golvet och det
gick jätte fort typ!
Efter det så åkte jag
och Maria till Smitingen
och badade, solade,
åt lunch med mera...
Sen gick vi till klubbsjön
och då vi vart där ett tag
så tänkte vi väl att
vi kunde gå till grottorna
och kolla lite grann och då
gick vi och det tog år och
det var grymt jobbigt!
Så vi vände och kom
aldrig fram till grottorna
men vi svalkade oss
sen i Klubbsjön innan vi
gick tillbaka till Smitingen
för att bli hämtade. ÅH!
Jag fick se mitt drömhus!
Det var så gulligt och det
var perfekt! HIHIHI
HEJDÅ SES SEEEEN
PuSS ocH KraM
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0