of love

Hellu :]
Nu har jag inte bloggat på ett
tag kom jag på . . . Men jag har
försökt skrivit nya inlägg men så
antingen så försvann
hemsidan (haha) eller så
försvann internet då jag skulle
ladda upp så då gick det inte . . .
Misslyckat där då ! Hahah sorry för
den dåliga uppdateringen som vanligt !
Hehe jaja, jag har i alla fall börjat
sommarjobba den här veckan och
det är att måla i en källare nästa full
av alla barn som målar väggar golv
och allt möjligt . . . Hm, mjo, idag så
målade vi ett andra lager sen åkte
vi buss hem till Mariia och spelade
kort och drack saft för det var himmelskt
varmt ute jue ! Höhu . Sen kom min
mamma och hämtade mig och vi åkte
hem och för ett ganska långt tag sedan
fick jag ett utbrott ;S Inte bra ! Bara över
hur förbannat bra jag inte har det och
vad jag har gjort mot allt och alla, aja, och
sen nu sitter jag i stugan vid facebook och
bilddagboken eller vad den nu heter eftersom
den har bytt namn . . . Hihuhöhehahohä .
Happ, snart är det midsommar, ska dra till
Mia och Patrik och det kommer några till
också ! Jupp, det kan bli kul . :) I går
glömde min mamma bort mig så jag fick
sova hos Maria fast det var lika bra för då slapp
jag kliva upp så tidigt . . . Det är hyfsat dålig
internet anslutning så vi får se hur det här får gå !
Chobret
XoXo
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0