we won't go

Hellu pipåls!
Mitt batteri håller på att
ladda ur så jag får
skriva någonting lite
fort då...
I fredags fick jag
sommarlov och det var
jättevarmt ute. På kvällen
åkte vi in till stan med båten.
Vi åkte ut till Hemsön och
vände där och åkte in till stan
igen och jag och broderN min
gick i land och köpte kaffe
och glass på donken. Sen
åkte vi förbi på hamnkrogen
och där satt det mycket bekant
folk. Anton och Kalle var där
med Jocke och Anders B var
också med. Och vid bordet
bredvid satt Maria,
Fredde och Carina å
Anders. Så vi stannade i
båten men vi pratade med
de ett tag. Sen i lördags
sov jag hos Maria för
mamma, pappa, Anders
å Carina var på bröllop
och igår så cyklade jag
och Maria ner på donken och
åt ett nuggets mål då
man får 20 st att dela på.
Det var kul och gott.
Och idag har det mest varit
städa på schemat men det
är klart nu så resten av dagen
blir bara chill! Så, hörs.
XoXo
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0