yezch

Hej folk!
Idag har jag inte gjort
något spec egentligen,
eller jo. Rätt så speci.
JO det var skola, smitingen
nästa. Vi gick till klubbsjön
och badade, det var iskallt
så jag följde med julia och lite
annat roligt folk och gick runt
lite ute på ön och torkade,
blev litte varmare lixom.
Sen åkte jag hem efter lunch
så jag skulle slippa gå hem
själv. Då jag kom hem var jag
schtek och badade i en balja
fast jag hoppade bara upp och
ner i den, skoj skoj. Sen badade
jag i havet det var kallt men jag
gjorde det ändå. Sen så sköljde
jag av mig i vattenslangen
och hade ett kort vattenkrig
med min broder. Sen hann jag
inte mycket mer utan bytte kläder och
åkte med mamma till stan och släppte
av syster yster hos frissan också
for jag mamma och yngre broder
runt i stan och burna.
sen så åkte vi till balingången typ
och fotade litte på de när de kom
i bil och då de stod utanför och
tog klassfoton... ÅH GUD VAD JAG
VILL VARA FIN!
Alla var grymt fina och jag
är aviiiiis!!! FYFFANNN!
Sak samma, samma sak!
NU SKA JAG GÅ,
C YA LATERR
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0