curlingbrudeN

Hejdue!
Nyss duschat, även fast
jag kom hem för typ två timmar
sen så duschar jag nu för att
först var duschen upptagen så
jag satte mig med nintendot och
där fastnade jag ett tag så nu
fick jag lov att duscha tycker jag!
Snart ska jag gå upp och... ja,
vem vet vad jag ska göra där...?
--
Som ni kanske sett så har jag
"bytt namn på bloggen" så nu
står det CurlingbrudenEmma längst
upp istället för thenexttopblogg
så nu blev det lite roligare va?
Jag tänkte asså shit jag måste
piffa upp min blogg, sen så bytte jag
namn till det så nu kan ni alla
börja kalla mig curlingbruden, haha!
Men för det så har jag såklart kvar samma
internetadress, det bara ändrar
utseendet och funnybunnyheten på
min lite mindre funnybunny blogg!
--
Men ni vet ju nu att jag inte har en
så tråkig blogg, så den är
skit kul nu, HA HA HA, jag hör er
skratta skiiiithögt och jag är så
stolt, tack mina skitbra läsare.
Älskar er grymt mycket och
jag ser ljust pga. er ! ♥ LOVE
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0