HEJDU

Chao!
Sitter nu här igen, troligt vis
och ska nu göra ett kort kort
inlägg, för att jag ska snart på
curling men jag kom på att
jag skulle blogga för tyyp
tre sekunder sen, så jag gör ett
ryck och skriver lite granna nu!
Som sagt var så ska jag snart
på curling, det blir skit kul! Idag
har jag inte gjort något särskilt,
skola som vanligt och det var hur
som helst jätte tråkigt. EEH, någon
som har sett filmen Lord of the flies?
Jag har sett den på engelskan och
vi såg (äntligen) slutet av den idag.
Den handlar om barn, endast killar
som springer runt på en ö och
dödar varandra, fett hemsk se ej
den! Sen har kanske någon sett Percy
Jackson? Den verkar lite bättre...
Jag blev seriöst rädd för den här filmen...
Men ajja, hur många rullar en sten
utför ett stup för att mörda killen där nere?
Jo just det, inga gör ju så... Ok jag
kanske överdriver en del men
jag vart ju sjukt rädd för filmhelvetet!
Asså jaja, jag får panik då jag ser
hemska filmer så jag hade svårt
att se, men man kan alltid titta bort. (Y)
Haha nu vart det ett långt inlägg
ändå, men det är i varje fall
tur att jag skriver fort på datorn, haha,
så nu har jag skrivit mitt blogginlägg
för idag, nejdå jag skriver säkert
lite till ikväll nu när jag kommit igång!
Jaja, nu ropar pappa/mamma på mig
i omgångar, hehe, vi ses senare dååå!
/ E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0