Nordpolen fryser

Chao bloggen! (;
Igår hade jag ingen dator
så det blev ingenting som
hände mig igår ;o Men nu är
det lördag och allt kan hända!
Jag ska snart åka till sollefteå
och träffa släkt o familj, där sover
jag också över natten innan
jag drar till borgafjäll imorgon ;;;;
Grymt juue!
Det var kanske inte lika bra
att jag inte kan vara med
Frida (livetenligtfrida.bloggplatsen.se)
någonting alls på lovet då vi
nu åker direkt och stannar hela veckan...
Men men, livet är orättvist! :D
Men jag kommer att skriva på
min andra blogg om mello
sådetså, jag ska försöka ta med
datorn när vi åker så det
kommer att gå... Men ja, jag
kommer också att blogga här ikväll
ikväll då jag ändå håller på ;)
Ses dåå, baii
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0