paradiS

Hej!
Nu sitter jag här och har grymt tråkigt!
AAAH! Jag lyssnar på musik men jag
har grymt dåligt musik förråd så
jag lyssnar på samma låtar om
och om igen! GRYMT SKOJ DÄR ASSÅ!
Fast jag kan byta låt men jag orkar
ju inte så det är inte synd om
mig!! Idag var vi på sjögård'n
OCH på borggård'n, fett nice.
Sjögård'n är mammas nya jobb
som är bed and breakfast och
borggård'n är Theos förskola/dagis.
Kul att se vart han är på dagarna.
Jaja, vi åt på donken, intressant va?
Jag kan också avslöja att jag
åt de grymt goda fiskburgarna,
nam nam, pröva de om du inte
gjort det, för då har du missat någe
riktigt gott asså! Oh jaa! Jag ska bara
berätta att Lizzies syrra Affie/Africa
har fått valpar, fick veta det idag
på ica på anslagstavlan.
Det påminner mig, jag måste ju
kolla in kennels hemsida! Tack tack
tack! Men nu ska jag gå och göra det
bland annat, sen blir det väl en eller
flera svängar till andra hemsidor
också.... jaja, jag klarar mig,
BAii!
/ E

Kommentarer
Postat av: Frida

du har ju min lista (x

2011-03-15 @ 22:03:31
URL: http://livetenligtfrida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0