call up the girl, drop her paws

hej! nu är det dags för ett tredagars inlägg! Onsdagen var hur kul som helst, bortsett från att Hilda var sjuk ;( jag cyklade ner på stan med jossi, moa, olivia, rebecka och tilde. jag köpte inte så mycket bara mina älskade glasögon (som jag använt ända sedan jag köpte de (Y)) och örhängen. Vi gick till donken och åt paj, det var jätte skojsit. sen cyklade jag hem i motvind (Y). på kvällen blev det typ krig mellan mig och syrran. skiit kul. torsdagen var väl inte så dålig!<3:D det var först skola och på idrotten var vi på badis. sen så var jag med julia där på badet för vi var nästan de enda tjejerna som badade!:)<3 och sen då jag kom hem la jag glajjerna på pianot och sen gömde ida de som "revansh" sa hon. äääälska. fredagen är ju idag så att idag har jag gjort ganska mycket. på skolan kastade theodor och några andra vattenballonger... på mig, hilda och martin... SKIT KUL HÖRRU. först kastade han en och den kom för långt och sen då jag fattade att det var en vattenballong då kom en till flygandes och skvätte ner oss.. nej, nej vi blev inte ett dugg blöt, glöm det. hilda och martin gick hem och bytte kläder, men jag kunde ju inte gå hem direkt, och jag blev minst blööt också.. :o efter skolan gick jag på stan med moa<3, hilda<3 och olivia<3 tilde skulle gått med oss också men hon gick med nå andra kallade elin och michelle. först gick vi till expert och hilda skrev ut nå jävulsk fina bilder (förutom de som jag var med på). och efter det gick vi till attityd. moa skulle ta hål i öronen. det var jätte konstigt. :/ då jag tog hål så var det typ en pistol och så small det till, men nu så tryckte hon för hand in den med en maskin och det lät inte. hon var nervös först men sen då hon märkte att den inte var så farligt så gick det bra. hon fick ett par runda silvriga. hon passade verkligen bra i de! efter det gick vi till H&M men jag hittade inget särskilt. sen gick vi dom dom då rom och sen skulle moa hem. jag köpte senare en mjukglass med jättegott strössel. det är min favorit!<3 haha och olivia och hilda åt av den då de var klara (jag är tydligen väldigt seg på att äta, men hallå! det är ju kallt!?!?!?!) så jag fick typ vakta den tills allt strössel vart slut då ville jag inte ha den. sen köpte jag en hårborste på kicks och smink och grejs på H&M. det har varit världens roligaste dag. och.... imorrn går jorden under. xD haha de tror inte jag på. aja, jag skriver nog mer i morrn, om jag inte gör det är det för att jag poff tjoff försvann och flydde till farmor och sov där för att överlevaa. tack o hejdå.
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0