don't celebrate

hej! idag har jag varit på kalas. min faster carina fyllde år. det var kul. :) aa, i helgen har jag sovit hos farmor eftersom mamma och pappa var med i matstaffeten för första gången. det gick bra, eller inte. jag fick allergi av gustaf :( så mina ögon svullnade och det har inte försvunnit än sedan igår, men nu är det i varje fall nästan borta. maria var med mig igår och då bakade vi drömtårta. den var med på kalaset idag också. det var en jättegod tårta med mandel och hallon och marräng och mmmm, jätte jätte gott. idag på skolan gick vi till rektorn och pratade lite grann fast kajsa hade redan pratat med han så det gick snabbt. jag ska snart sova så jag orkar vakna imorrn, pussokram :)
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0