halva världen hör

Hej! tvådagars blogg idagockså... jag är sämst på uppdatering sorry. igår cyklade jag in till stan med min käre bror. vi köpte godis på ica och pumpade mitt däck på ok. sen cyklade vi vidare till klubben och såg på tävling en stund innan vi cyklade hem igen. det var ganska kul. inte jobbigt iaf. senare framåt kvällen såg vi änglavakt, tredje gången gillt. den var ganska bra. ja också kommer vi till idag. idag har det varit jättekonstigt väder. iaf, först på förmiddagen så cyklade jag en snabbis till farmor men ingen var hemma så jag cyklade hem igen och sen efter ett tag så klippte jag gräset, och det gjorde jag igår också förresten. det var kul (som vanligt) och det gick ganska snabbt. sen åt jag nudlar till lunch och efter det så åkte vi till golfbanan och slog lite på ranchen. var väldigt nära att knäppa till theo med klubban, dock inte med mening. han gick in i farozonen. sen åkte vi hem och köpte med oss pizza från minikrogen. mm. bästa pizzeria i hela stada. :) tror jag ska börja skriva mer men kortare inlägg, vad tycks om det?:) jag skulle iaf tycka om det. btw jag har skrivit tre låtar hittils. bye
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0