passa dig som satan

Hej igen!
Idag har jag gått i skolan som vanligt och efter skolan så såg jag på teve men teven hackade så det var ingen mening.
Sen gick jag ut och märkte att det var sommar väder ute så jag gick in och tog på mig shorts och linne. Sen passade jag min minibror och efter det åt jag mat. Sen cyklade jag till malin och fryste inte, wihoo, och vi gick ut och då körde vi badminton över huset! Det var askul! Sen så cyklade hon och alex och jag åkte sparkcykel. Gissa hur mycket jag älskar sparkcykel?! Jag ska köpa en, skulle kunna åka till nordpolen bara för att få en sparkcykel!
Sen så skulle jag hem och då var farmor här, och sen var Selma (hunden) borta så vi fick leta reda på henne, och efter det så fikade vi.
Och nu så sitter jag här vid datorn och pluggar på matspjälkningssystemet. Det jag förstår är att man tuggar med hjälp av några muskler och då kommer det saliv och sen sväljer man maten ner i matstrupen ner till magsäcken, där maten blandas med hallonsaft! Haha nej men magsäckssaft tror jag det heter och efter det fortsätter maten vägen ner till tunntarmen som skickar ut massa näring/energi/jagvetej ut i kroppen med hjälp av blodet och sedan vidare till tjocktarmen och vi kan skippa slutet eller hur?
Haha, jag vet inte vad vi ska plugga på... Ehrm, jag kan ju allt, erhm.
Sees snart igen
XoXo
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0