slänger ner en nyckel

hej! kom hem från skolan typ runt två efter att ha åkt buss. på bussen frågade min kära broder vilken namn jag ville ha så jag sa att jag ville ha ett engelskt namn, typ jules eller carol. det tycker jag är väldigt fina namn. jag tycker att engelska namn är finare, jag menar. de typiskt svenska namnen är berit. typ. engelska namnen är typ mary och julie det är juu faktiskt väldigt snygga namn jämfört med berit. jaja tror jag ska döpa mina barn till engelska snygga, lätta, häftiga, balla namn istället. om jag nu får barn. nyss så kom mamma, theo hem och elin, lilja och mario också. + ida som kom med bussen. pappa har åkt till stockholm. det är ju trav, har glömt vad det heter, men jag tror det är uddavalla eller solvalla. solvalla lät bra. ja det heter nog det. imorse sjöng vi för theo även om han fyller år imorgon. jag har köpt ett linne och en t-shirt. tishan var med bilar och linnet var med dinosaurier på. oj, nu drar min mamma också. hon ska på fest hos mia med anna. jaja, så nu är elin barnvakt åt alla oss snorungar i familjen skogström. nerå, tror att hon klarar sig faktiskt, den enda som är jobbig är väl ändå theo och kanske joel lite. jaja, ska dra och va lite mer social. bye!
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0