trillade omkull

Hej igen! ja igår började elevens val. jag hade engelska igår. på förmiddan satt vi och pratade om internet, typ att alla kan se grejer du lägger upp och det första de gör då de ska anställa folk är att googla de.... det var ganska intressant för man lärde sig mycket! :)) och på eftermiddagen såg i världens sorgligaste, fast ändå ganska konstig film. den hette goodnight mister tom. den var jätte sorglig och jag tyckte om den lite och så... idag så hade jag hemkunskap och musik. först hade jag hemkunskap och då gjorde jag hallonpaj med silvia, den vart jättegod. de andra gjorde kyckling, pizza, chocolate chip cookies, soppa och sånt där. på musiken sjöng vi först sommarsånger sen sjöng vi lite andra sånger också, det var kul för jag och silvia vi var de enda som sjöng nästan och då sjöng vi jättehögt. efter vi sjungit så blev det musikfrågor, och jag fick världens bästa lag. dadadada. efter det så var det lunch, det var köttbullspytt. det är inte gott bara köttbullarna. efter lunch så gick vi och kollade lite på småbarnens temaavslutning, hahah det ägde. efter det gick vi ner igen till cafeterian och de andra åt först kycklingen och pizzan men det såg jätte äckligt ut så jag åt inte det, sen kom ju småkakorna fram och pajen. pajen var supergod och kakorna också! det var jätte roligt  :) imorrn ska vi fira min lille lille bror... jag har köpt ett linne och en tröja. han fyller två år så att han blir äldre och äldre. typ. jojo jag ska gå nu :) hejsvejs
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0