up in the light

hej alla grymt snajsiga! har inte skrivit något sen sista april. oopsiiie! men nu är jag back on track så att säga. jag hade ju tankar på att byta bloggställe men det gick inget vidare. alla andra är så konstiga så jag håller mig vid standardN. kom just på att jag är lite smått förälskad i eric saade<3 han är grymt söt med sååå söta ögon, dessutom endå sötare i hatt. Hihi jag tycker iaf att han är typ dum för han är snyggare än de flesta. han kom trea i eurovision. jag är nog en av de som blir fett förbannade på asherbadjan finns det ens något som heter så? snälla någon kan ni berätta varför de vann? de har ju ingenting själv förutom sångarna och tjejen sjöng falskt... DÖÖÖ! Kläddesignern, låtskrivarn, bakgrundsdesignern och mycket mer! kan de ingenting själv?!?!??!!?!??! SNÄLLA! Hur kan hela europa missa att eric saade är grymt het, sexig, snygg, jaa vad mer? fast någon som är hetare? jo du, jag säger christoffer hiding. han är het sexig söt snygg gullig ja, han vann den. men ändå. eric skulle vunnit! och sen pratar han göteborgska vene om christoffer gör det eller ej men eric göre. det är för sött! åh älskar den alltså, på killar, kanske tjejer också har aldrig hört det tror jag. italien kom iaf tvåa a någon udda andledning serriöst. de sög. han var dock inte världens fulaste. men spanien var dåliga i varje fall. jo jag ska sluta prata om eurovision för det blir så jobbigt och sen vet ingen vad man pratar om om de inte har sett det så, ja. det suger. hur som helst så vet jag inte om jag ska gå eller inte på agilityn ikväll... och sen vet jag inte vad jag nu ska göra. det är jätte jobbigt att inte veta så jag lyssnar på musik som inte ens är bra.... skiiiit kuligt ju. men varför ska man ha roligt då? jo för jag är ungdom, hallå?! jag vill inte sitta hemma och ruttna. vem vill det då? inte jag i alla fall. tror inte många i min klass vill göra det. fast de bor dock inte ute i skogen och har inget att göra så man typ dygnar böcker, datorn och tVn. de är ju med alla andra i stan och cyklar runt lite sådär och träffar lite roligt folk. jaja, jag klagar men vet du vad? jag bor fan i skogen finns ju inte så mycket att göra du vet. oh juste. jag är fett sockersugen såå jag orkar nog inte skriva så mycket mer. jag ska nog gå till skafferiet och kolla. jag kanske hittar någonting som smakar jätte gott eller något annat som smakar något i stilen med nam nam. det finns en asume hemsida som jag tittar på varje dag :] gå på google.com och sök på nyan cat om du har världens bästa liv. det är en urgullig kisse som springer runt på en regnbåge och nyan-ar. den är fett söt och sen är den NON-STOP på riktigt! fett härlig kisse mjaooow<3 jag älskar han, han är dock inte lika het som eric och christoffer, men visst vem bryr sig, han är urgullig! :]]] tack och hej, pruttpådej :]<3
ndabf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0